|
Mam 40 tyś na rozkręcenie biznesu.Co wybrać? |
Mam 40 tyś na rozkręcenie biznesu.Co wybrać?
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Szukam pomysłu na Biznes
Autor
Wiadomość
Witam serdecznie.Jestem z Lublina. W najbliższym czasie będę miał 40 tyś na rokzręcenie biznesu i nie wiem dokładnie na co się zdecydować.Mam parę pomysłów ale narazie nie chciałbym ich ujawniać tylko zapytać się Was na co byście je przeznaczyli. Biznes na początku będę musiał ulokować w przydomowym pomieszczeniu ponieważ jestem studentem i nie mogę narazie nikogo zatrudnić bo takie mam wymagania z projektu. Tak więc czekam na Wasze opinie.
Witaj,
Moja rada jest taka, żebyś przeczytał to co napisałeś. Prosisz o rady, żeby ci dać na tacy pomysł na biznes. Natomiast sam nie chcesz powiedzieć co ci po głowie chodzi. Myślisz, że inni będą się chwalili super opcją biznesu bez obawy o kradzieżpomysłu jak ty sam nic z siebie nie dasz? Powiedz o co ci po głowie za biznes chodzi, jakie masz predyspozycje a postaram się pomóć.
Jedno co myślę to laser grawerujący itd a drugi to produkcja,wycinanie opakowań i tego typu sprawy. Tak to wygląda,ale ciekawy jestem co Wy o tym myślicie bo nie chciałem sprowadzac rozmowy tylko na te dwa pomysły.pozdrawiam
powiedz jeszcze jakie to miasto przewidywane na rozpoczęcie tej działalności?
Prazio odpowiedz na twoje pytanie jest chyba w 1 poście :)
Fryzjer damski + kosmetyka.
Witam,
kompozyty mineralne - możliwości produkcji prawie nieograniczone, dobry pomysł na wyrób a zysk nawet 500% gwarantowany !
Janusz, możesz rozwinąć ten wątek? Na czym polega inwestycja, ile pieniędzy potrzebuję itd.
Jaki jest zbyt na to, kto jest odbiorcą?
Wyroby tego typu w zależności od użytego surowca, przeznaczenia lub producenta znane są na rynku pod nazwą sztuczny marmur, duromarmur, kompozyt mineralny, beton polimerowy, konglomerat, duroplast, polimerobeton, „solid surface”, itp.