|
"mój biznes"branża motoryzacyjna |
"mój biznes"branża motoryzacyjna
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam,mam na imię Bartek,mam 25 lat,jestem z woj. lubelskiego. Na forum trafiłem przez przypadek szukając cennych informacji. Chciałem się podzielic pewnym pomyslem,zaczerpnąć cennych rad. Otóż sprawa wygląda tak. Mój tata jest lakiernikiem z wieloletnim doswiadczeniem,od pewnego czasu jest na emeryturze lecz nadal wykonuje uslugi powiedzmy "po znajomości" ma dużo klientów w tym stałych włascicieli komisów samoch. Uslugi te świadczy w przyzwoitych cenach na dośc dobrym poziomie.Pracując przy nim już wiele lat też mam pojecie na ten temat a w dodatku jestem z wykształcenia blacharzem. Posiadam niezbędna narzedzia do swiadczenia tych oto usług a także miejsce,choć w nie najleprzym punkcie ale jest. Pytanie pod jaką specializacja mogłbym otworzyc działalnośc by moc swiadczyc uslugi ogólnie mówiąc"motoryzacyjne"by to nie było konkretnie lakiernictwo. Chciałbym to rozwianać lecz nie bardzo wiem od czego zacząć. Więc zwracam się z prosba o jakieś sugestie,podpowiedzi,informacje.. Pozdrawiam Bartek.
Hmm Auto Spa. Poprawki lakiernicze, kosmetyka auta, czyszczenie tapicerki itd. itp.
O co chodzi dokładnie?
Chcesz mieć przykrywkę od przepisów p.poż i bhp/sanepid? Czy zająć się czymś extra?
właśnie chodzi o taką przykrywkę bo głownie zajmowałbym się lakiernictwem a obawiam się,że nie sprostam wymaganym przepisom. Uslugi prania tapicerki,odswierzanie lakieru jak najbardziej będa wykonalne w mojej"firmie"Pytanie jaka działalnośc zarejstrowac by moc swiadczyc tego typu uslugi i ominąć te przepisy.
Byłby ktoś chętny i zorientowany by moc mi troche podpowiedziec co i jak?
Zrób same blacharstwo i wymiany tlumików.