|
Moj pomysl na bizes. |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Dzien dobry. Mam na imie Jarek i mieszkam we wroclawiu. Jestem studentem i mieszkam z rodzicami. Zastanawiam sie nad zalozeniem wlasnej firmy tzn. studio tatuazu lub hodowla zwierzat egzotycznych(glownie gady). Za miejscepracy by byl moj pokoj. Jest spory wiec jak cos to zmiescilo by sie troche terrari lub fotel itd. Hoduje gady,plazy,pwady itd. od dluzszego czasu wiec mam pojecie na temat tych zwierzat i ich hodowli oraz potrzeb. Do tego potrzebowalbym terraira, specjalny sprzet i oczywiscie zwierzeta. to by bylo tak ok 5.000zl. To wszystko musialbym utrzymac przez okres ok. 6 miesiecy i by zaczelo sie zwracac, jesli by dobrze poszlo. Znowu studio tatuazu to koszt rzedu ok. 8.000zl. Szkolenie u dobrego tatuazysty kosztuje ok 3.000zl + sprzet ok 5.000zl. To moglbym robic wsrod znajomych na poczatku ,zeby powoli rozkrecac to co robe i szkolic sie ,aby robic lepsze tatuaze. Slyszalem ,ze mozna uzyskac do 10.000zl. z funduszu. Tylko nie moglem znalesc dokladnych danych na temat na jakiej zasadzie wypklacane sa te piniadze i czy moglbym je uzuskac. Prosze o wasza opinie na ten temat.
Ja napiszę tylko o pozyskaniu tych 10,000zł.
Są różne fundusze. Ja wiem o jednym który funkcjonuje w całym kraju. Pieniądze pozyskujesz z Urzędu Pracy. Droga jest długa. Napierw musisz się zarejestrować w UP. Później zgłosić chęć na odbycie szkolenia (3 tyg). Napisać biznes plan. Jeżeli bizne splan "spodoba" się czekasz na pieniążki. Z tego co wiem to UP najwięcej pieniędzy mają na początku roku kalendażowego bo są "zasilane" z Uni. Jednym z niewielu warunków jaki trzeba spełnić jest to, że Firma , którą założysz nie może upaść do roku czasu. ps. proszę o komentarz do mojego pomysłu tu link
zeby robic tatulaze to po 1 trzeba miec talent .
jesli myslisz ze pojdziesz do kolesia i on cie nauczy w miesiac co masz robioc to jestes w bledzie, najwyzej nauczysz sie wypelniac tribale.