|
Mój pomysł na biznes - jak to ugryźć |
|
Strona główna forum
‹ Banki, lokaty, kredyty, dotacje z UE
‹ Dotacje Unijne, Dotacje z PUP
Autor
Wiadomość
Witam najpierw 2 zdania o mnie jestem aktualnie studentem 5 roku ( studia dzienne) – ale jeśli absolwenci mają większe możliwości mogę się szybko obronić:) - na razie mi na tym nie zależy bo będę miał w przyszłym roku stypendium za free. Interesuje mnie oczywiście dofinansowanie – i to jak największe :) Moje pierwsze pytanie jest takie – czy mogę korzystać z kilku źródeł na raz? ( zapewne nie ale zapytać nie zaszkodzi). Mój pomysł na firmę jest taki: jestem muzykiem i często grywam na weselach i tego typu imprezach – ale na razie – jak 80 % zespołów robimy to nielegalnie – chciałbym to zalegalizować to po pierwsze ale także chciałbym nabyć sale lub cały obiekt w którym owe imprezy się będą odbywać. Znalazłem pewien pałac w okolicach mojego miasta ale kosztuje 800tys ( to trochę dla mnie jako osoby nieosiągalne środki) z tymże jest to obiekt w którym z powodzeniem może być także pensjonat ( a mieszkam ok 80 km od Wrocławia i 60 od Opola – to tak a propos euro 2012 hehe ) Obiekt możecie zobaczyć sami : http://www.ngn.nysa.pl/szablon.php?id=655 Park staw sad to kolejne atuty ale nadal biją mi się w głowie myśli – skąd wsiąść taką gotówkę? Czy bank udzieli mi takiego ogromnego kredytu na zakup nieruchomości – i pod jej zastaw – tylko dlatego że mam działalność (lub chce ją założyć), pamiętam że jak kupowałem mieszkanie to na kredyt musiałem mieć zabezpieczenie – acha dowiadywałem sie i w moim miasteczku – w Nysie kupując nieruchomość na potrzeby firmy – jestem zwolniony z podatku od nieruchomości – no a 2% przy takiej kwocie to sporo:) Acha a czy w takim obiekcie firmy mógłbym zamieszkać? Zapomniałem wcześniej wspomnieć że catering na owych imprezach to też podlegało by pod moją działalności. Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi
Nie mają
To zależy. Czasem tak, czasem nie.