|
Montaż LPG co i jak? Jak zacząć montowac LPG do aut? |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam, czy wie ktoś może, jakie warunki należy spełniać albo chociaż gdzie się dowiedzieć czegoś na ten temat. Montowałem już LPG(oczywiście jako pracownik firmy montującej) a teraz chciałbym montować samemu. Proszę o wszelkie informacje. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Jeśli montowałeś te instalacje i nic na ich temat nie wiesz od strony teorii to nie zawracaj sobie głowy tym interesem :)
Ja już miałem styczność z mechanikiem, który pracował w firmie u kogoś i nagle poczuł się tak mocny w tym co robi, że zaczął działać na własną rękę. Oddałem mu raz autko by zobaczyć co się stanie i więcej tam nie pojadę :)
TO nie tak, że nie znam się na tym. Znam się na montażu instalacji bo robiłem to całkowicie samemu, a właściciel firmy ograniczał sie do wystawienia faktury i wysłania dokumentów do producenta(homologacja). Ja nie wiem jak to wygląda od strony prawnej.
Zakładasz firmę, przygotowujesz garaż, kupujesz narzędzia, jedziesz na szkolenia, robisz certyfikaty i montujesz.
Witam!
Co do instalacji LPG- uważam, że pomysł był dobry, ale kilka lat temu....Mam znajomego, który się tym zajmuje i rzeczywiście dorobił się, ale w tej chwili interes upada...większość aut jest już "zagazowana". No i trzeba mieć ogromną wiedzę żeby się tym zajmować. Minimum dwóch pracowników do pomocy. Na początku koszty są dość spore, a na zyski trzeba poczekać do czasu aż uzyska się renomę...Mimo wszystko, życzę powodzenia!