|
Multiagencja ubezpieczeniowa |
Multiagencja ubezpieczeniowa
Biznes Forum ‹ Biznes, Dotacje z UP i UE ‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam, jestem studentem (koncze wlasnie 3 rok) i tak sobie mysle ze czas juz zajac sie jakims biznesem i mam taki pomysl na multiagencje ubezpieczeniowa tylko nie wiem czy to wypali poniewaz miasto z ktorego pochodze jest dosyc male, niecale 40 tys, z drugiej jednak strony w miescie w ktorym studiuje jest to Wałbrzych, z tego co slyszalem taka agencja funkcjonuje i radzi sobie bardzo dobrze, z tym ze walbrzych jest prawie 4 razy wiekszy. Jak myslicie w miescie tak malym jak moje taki biznes bylby w stanie sie przyjac. i sprawa nr 2 nie mam specjalnie pojecia jak sie do tego zabrac czy to sie negocjuje z poszczegolnymi firmami ubezpieczoniowymi prowizje czy jest to jakos ustalone jakimis przepisami. Moze ktos z was zetknal sie z tego rodzaju biznesem i moze troche pomóc. Wklad poczatkowy nie jest zbyt duzy, chcemy to otworzyc razem z kumplem a wiec 2 biurka 2 komputery jakis maly lokal i juz, mysle ze 20 tys wystarczy na start z jakas reklema w lokalnym radiu i prasie.
Multi agencja ponosi za soba pewne ryzyko sprawa ma sie tak ze najpierw musisz zdac odpowiedni egzamin bez licencji agenta nie mozesz ruszyc, potem dosyc drogie ubezpieczenie sie na wypadek bledu. Gdybys otworzyl agencje jednego ubezpieczyciela nie musisz sam sie ubezpieczyc bo za twoje bledy bedzie odpowiadala centrala
multiagencja, jak powiedzial speedy, musi byc ubezpieczona od OC. ubezpieczenie kosztuje nawet do 8000 za rok (zalezy od firmy, ale mozna znalezc za okolo 4000). jest to pierwsza jakby bariera, bo pierwszy rok jest najciezszy.