prosze o pomoc przy nazwie firmy
bedzie to wyporzyczalnia narzedzi
jezeli macie jakies pomysły to prosze pisac
dzieki wielkie
|
Nazwa firmy wyporzyczalnia narzedzi |
Nazwa firmy wyporzyczalnia narzedzi
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Szukam pomysłu na Biznes
Autor
Wiadomość
prosze o pomoc przy nazwie firmy
bedzie to wyporzyczalnia narzedzi jezeli macie jakies pomysły to prosze pisac dzieki wielkie
Nie znam się na tym, ale może po prostu "NARZĘDZIA" albo "MAJSTER"?Spróbuj wpisać w google wypożyczalnia narzędzi i interesująca cię branża to wyskoczy Ci kilka pomysłów.
1.Budomet
2.Budmax 3.Budowlaniec 4.Budomix Dodaj do tego .pl i masz już jakąś fajną domene i koszty reklamy maleją "Najtaniej wynajmiesz narzędzia w budomet.pl "
Skorzystaj z usług profesjonalnej firmy, zajmującej się tworzeniem nazw, sloganów itp.
nie chciałem zakładać kolejnego tematu dla tego tutaj poproszę o to samo co kolega wyżej, mianowicie pomysł na nazwę firmy. Firma ma zajmować się stworzeniem i prowadzeniem portali typu grono, e-biznes itp...
Chciałem coś oryginalnego wymyśleć ale chwilowo twórczość mnie opuściła a jak już coś jest trafnego to wszystkie domeny zajęte pod tą nazwą:) Proszę o jakieś sugestie podpowiedzi. Kierowałem się czterema czynnikami w wymyśleniu nazwy. 1. Pierwsza litera nazwy z pierwszej połowy alfabetu 2. brak -ex, -pol, -art itp 3. Nazwa nie dłuższa niż 6-7 znaków 4. bez problemu z wymówieniu dla Polaków, Anglików, czy Włochów.
makingportal.pl ;)
Masz bardzo wygurowane wymagania :)
Masz bardzo wygurowane wymagania :)
biznesgaleria.eu
udało mi się wymyśleć;) nie chciałem wcześniej zdradzać zanim nie wykupiłem domeny. teraz już mogę;) Creati spełniła moje wszystkie wymagania do tego była wolna domena pl