Witam serdecznie!
Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad otworzeniem własnej firmy. Niedawno skończyłem studia no i szybko się okazało, że realia są dość przytłaczające. Z wykształcenia jestem prawnikiem, na aplikację się oczywiście nie dostałem i jak wkrótce czas pokazał nigdzie nie chcą mnie przyjąć, nawet na przedstawiciela handlowego. A o stanowiskach związanych z moim wykształceniem mogę zapomnieć, a to ze względu na wymagane 2-3 letnie doświadczenie. Tak więc zaczęły mnie nękać pomysły założenia własnej firmy, jednak wiadomo, że nie jest to taka prosta sprawa. Nie mam zamiaru otwierać czegoś z założenia nierentownego bo nie mam ani czasu ani pieniędzy na zabawę. Od strony technicznej mam przygotowanie teoretyczne itd, jeśli idzie o kapitał startowy to nie posiadam za wiele pieniędzy, jednakże wystarczająco aby założyć firmę i dokonać niezbędnych zakupów podstawowych. Mam komputer, wszelkie oprogramowanie potrzebne do prowadzenia firmy oczywiście darmowe open source, bo nie widze potrzeby przepłacania. I teraz najważniejsza kwestia pomysłu...
1 .Tak jak zaznaczyłem w temacie myślę o agencji reklamowej. Jednak wiadomo, że to nie jest taka prosta sprawa. Na początek wydaje mi się, że najlepsze by było pośrednictwo i załatwianie wszystkiego poprzez podwykonawców. Gadżety reklamowe itp. Teraz jest własnie na to sezon pod koniec roku. Później w miarę rozwoju poszerzanie działalności o projektowanie różnego rodzaju grafik: loga itp(tu już konieczność zakupienia programów typu Corel). Następnie serwer, na którym byłyby trzymane strony internetowe zaprojektowane dla klientów przez moją firmę.
Pomysł nie jest idealny, ale zawsze coś ponieważ w obecnej sytuacji za wiele mi nie pozostaje.