|
Nowy portal: ajakauto.pl |
Nowy portal: ajakauto.pl
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam! Od 4 lat jestem posiadaczem domeny ajakauto_pl Domenę zakupiłem z myślą o stworzeniu portalu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi oraz wyszukiwarką firm. Internet jest jednak przesycony dzisiaj stronami o podobnej tematyce, więc raczej należałoby podejść do tematu w oryginaly sposób. Uważam, że nazwa jest bardzo atrakcyjna na stworzenie ciekawego portalu. Nie jestem programistą, więc chętnie podejmę współpracę z kimś, kto zna się na tym i ma ciekawy pomysł na wykorzystanie domeny. Czekam na sugestie :-)
A niby dlaczego taki programista miałby się z tobą dzielić zyskami? Tylko za to, że masz jakąś tam domenę (notabene wcale nie najlepszą)? A niby czemu nie mialby sobie zarejestrować za kilkanaście złotych np. takiej auto24online.pl lub auto-szalenstwo.pl ? Czy sądzisz że są mniej warte od domeny, którą posiadasz? Otóż nie- są warte tyle samo, czyli praktycznie nic! Tyle razy już było na forum, że sama domena to tylko zlepek liter, a niektórzy ciągle się łudzą, że dzięki samemu faktowi posiadania jednej czy dwóch domen zarobią swoj pierwszy milion... Nie tędy droga!