|
Opieka nad dziećmi na godziny |
Opieka nad dziećmi na godziny
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
mamy taki zarys pomysłu aby otworzyć działalność polegającą na opiece nad dziećmi na godziny.czynne od wczesnego ranka do późna,żeby można było oddać w opiekę dziecko bez względu na porę.ale opieka nad dzieckiem przez parę godz(max 4).w 20 tysięcznym mieście z 3 przedszkolami.ale nie chodzi mi tu o przedszkole ani żaden klubik,bo to jednak za dużo użerania z sanepidem i innymi służbami.a w takim miejscu jak moje rodzice przyprowadzali by dzieci (3-8lat),które po prostu miały by okazje pobawić się obejrzeć jakąś bajkę,podczas gdy rodzice byliby na zakupach,kolacji,czy musieliby zostać dłużej w pracy,albo chcieli być po prostu sami.mogłabym też oferować odbiór dzieci ze szkoły i pobyt na czas odbioru przez rodziców,czy zawożenie do szkoły.z wykształcenia jestem pedagogiem i wydaje mi się to dobrym połączeniem pracy z wykształceniem.oczywiście miejsce byłoby atrakcyjnie wyposażone,dzieci nie przychodziłyby do jakiejś przechowalni tylko przyjemnie spędzić czas.potrzebuję rady!
Skoro tak dobrze wszystko przemyślałaś to do czego konkretnie rady potrzebujesz?
Pomysł z "do 4 godzin" może odpędzić część ludzi, po prostu bierzesz dzieci na przechowanie i robisz odpowiednie stawki cenowe :)
no tak, tak się zapędziłam,że nie napisałam o moich wątpliwościach:)...przedszkola mogą być konkurencją dla takiej działalności.po za tym nie jestem zupełnie przekonana co do zapotrzebowania na takie miejsca.obserwując znajomych często się zdarza,że nie mają z kim zostawić dziecka,ale przecież taka obserwacja nie świadczy o wszystkim...jeśli pokuszę się o dłuższą niż 4godz. opiekę będę musiała zapewnić pożywienie i jak wcześniej pisałam to się wiąże z pozwoleniami z sanepidu i wydzieleniem kuchni nawet przy kateringu.i nie wiem czy taki pomysł ma rację bytu w niedużym mieście...