|
Piekarnia i sklep z pieczywem |
Piekarnia i sklep z pieczywem
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam. Mam pytanie do prawdziwych piekarzy. Jakie są koszty otwarcia piekarni w mieście liczącym ok 350-500 tys mieszkańców. Chodzi mi o koszty zakupu sprzętu, jeżeli ktoś może mi powiedzieć jakie w przybliżeniu koszta ponosi tzn rachunki za energię, zakup półproduktów, składników itp. Myślę o otwarciu piekarni. Z zawodu jestem piekarzem jednak nie orientuje się w kosztach funkcjonoania polskiej piekarni. Od paru lat przebywam zagranicą więc "wypadłem" z obiegu.
Witam, mam wlasnie ten sam pomysl. Mozemy sie jakos skontaktowac? Ja tez przebywam za granica i mam zamiar wracac do Polski.
Jestem przkonany ze taki Interes to Przyszlosc. Bardzo mi przykro ale na cenniku sie tez nie znam. Pozdrawiam...
Witam!
Ja jestem w kraju chociaż nie jestem piekarzem;) Zajmuje się czymś troszeczke innym. Minowićie skoro obu Panów to interesuje to moge przeprowadzić badanie na ten temat i dostarczyć Panom pełnej i wyczerpującej inforacji we wszystkich kwestiach związanych z zarejestrowaniem firmy, kosztami wynajmu lokalu, cenami maszyn - zakup/leasing itd. Pozdrawiam i licze na kontakt.
Witam
Posiadam kapitał na inwestycje w wysokości 300 tyś. zł, chciałbym otworzyć małą piekarnię ze sklepem obok gdzie sprzedawałbym pieczywo i oczywiście samochód dostawczy do rozwożenia pieczywa po punktach w mieście i wiejskich, okolicznych sklepikach. Prosiłbym o wypowiedzenie się osób które miały styczność z tym biznesem, chciałbym się mianowicie dowiedzieć czy kwota jaką posiadam wystarczyłaby na małą piekarnie ze sklepikiem i samochodem dostawczym?? Oraz jakie trzebna spełniać warunki lub co trzeba posiadać aby otworzyć piekarnię. Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam
Witaj