witam, a teraz ja chcialbym napisac swojego pierwszego posta na tym forum, a mianowicie:
jestem studentem politechniki w czestochowie na wydziale zarzadzanie i inzynieria produkcji semestr I-szy,
ostatnio podczas wykladow naszla mnie mysl zeby rozpoczac wlasna DG, a chodzi mi dokladniej o zaklad fryzjerski.