Prosze przeczytajcie i jeśli jakkolwiek mozecie pomóc, doradzic to bede wdzięczna !!
Mieszkam w miescie liczacym 50.000 ludzi. Oczywiscie sa juz roznego rodzaju puby, pizzerie, kawiarnie itp. Zauwazyłam że praktycznie każdy z nich ma swoich klientów, i dosyć dobrze się trzymają. Nie ma tu jednak w pobliżu żadnej dyskoteki. Ogolnie, miejsca w którym można się dobrze zabawić. No, może jest jedna stara restauracja która funkcjonuje chyba już tylko w piątki, bo wlasnie wtedy organizuje "potańcówki". I zbiera się bardzo dużo młodzieży. Wiele osob narzeka że brak tu takich miejsc, mi rowniez ich brakowało. Wpadłam na pomysł, żeby otworzyć klub - miejsce, w którym można wypić piwo, cos zjesc, ale i potańczyć, obejrzec mecz. Głównie chciałabym przyciągać młodzież, ale nie tylko. Mysle o nowoczesnym wnętrzu, orginalnej i przyjemnej atmosferze, karaoke, muzyka na zywo (mam nawet kolege dj-a). Nie chodzi mi o bardzo wielki lokal (chyba głównie ze wzgledow finansowych). Jestem studentka piewszego roku studiow zaocznych, moim marzeniem jest wlasna dzialanosc gospodarcza. Jak narazie nie mam zbyt dużego pojęcia o tym wszystkim. Szperam po internecie i czytam, czytam ... Nie mam odlozonych pieniedzy, boje sie brac kredyt, dlatego prosze o rady !! Słyszałam o dotacjach z UE, PUP.
Czy mozliwe jest skorzystanie z obu dotacji ?? Moi rodzice sa gotowi mi równiez pomóc, jednak wiadomo że nie bedzie to wielka kwota. Prosze o jak najwiecej informacji na ten temat.
Co myslicie o takim pomyśle na biznes??
Ile kosztuje wynajecie lokalu (blizej rynku),
splacenie rachunkow itp ??
Słyszałam również ze studenci przez pewien okres płacą niższy ZUS, czy moze sa dla nas jeszcze jakies dodatkowe "bonusy" ??
Jaki jest srednio zysk z takiego klubu ??
Jakie wnetrze proponujecie ??
Czy potrzebuje miec zrobiony jakis kurs do otwarcia takiej dzialalnosci ??