|
Pomysł na biznes dla studenta |
Pomysł na biznes dla studenta
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam, dysponuje kapitałem niewielkim w wysokosci ok 3-5tys zł chciałbym rozpocząc jakaś działalność chodź wiem, że to bedzie trudne. Mieszkam w dużym miście ponad 400tys. mieszkańców. Głównie przeważają studencji gdyż miasto ma wiele uczelni. Sam też jestem studentem pierwszego roku prawa. Chęci i zapał mam lecz pomysłów zero. Wcześniej myślalem o firmie doradczej tzn finanse, bankowość, zarządzenie itp.Lecz do tego potrzeban jest wiedza którą moge zacząc wykorzystywac dopiero po studiach i odpowiednich kursach. Lecz chciałbym na czas studiów coś rozkręcic macie jakies ciekawe propozycjie? Chętnie wszystkie rozważe i z góry dziekuje wyszystkim, którzy racżą odpowiedziec na mój post.
Z taką kasą to możesz wyprowadzać psy sąsiadom..
Jeśli jesteś studentem z 400 tyś. miasta, gdzie jest wiele uczelni, to może warto by się zastanowić nad punktem ksero + wydruki prac, notatek itp? Tyle,że to będzie "biznes" jedynie na czas roku akademickiego. Jednak weż pod uwagę konkurencję, jeśli jest to miasto akademickie, to pewnie ona jest duża. Kapitał jakim dyspomujesz jest faktycznie niewielki, ale może coś da się zrobić. Możliwe,że urządzenia które są Ci potrzebne można byłoby wynajmować i płacić miesięcznie za ich użwanie. Koszty nie powinny być duże Najważniejsze to lokalizacja takiego punktu, im bliżej uczelni tym lepiej. Nie Kolejna sprawa to lokal, na taką działalość nie potrzeba dużo miejsca. 20 m2 myślę,że wystarczy. Podstawowe urządzenia: komputer, urządzenie wielofunkcyjne i ksero. Dochodzą koszty papieru, tonera. Z takim kapitałem czeka Cię dużo pracy. Przeczytaj inne posty na forum dotyczące punktu ksero. Napewno znajdziesz więcej informacji.
Pozdrawiam