|
Pomysł na Biznes - strona 11 |
Pomysł na BiznesBiznes Forum ‹ Biznes, Dotacje z UP i UE ‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
co myślicie na temat firmy budowlanej?
Witam wszystkich!
Jestem młoda i ambitną studentką,której największym problemem jest to,że brak jej samokrytyki. Potrzebuję,aby ktoś jednak ustosunkował się do każdego z moich pomysłów,dopiero póxniej mogę działać. Bardzo prosiłabym o poradę lub podsunięcie jakichś pomysłów na biznes (zwyczajnie rzecz ujmując..) Moja sytuacja jest taka: - mieszkam na wsi; jest to miejsce,gdzie raczej ludzie stawiają na to,by utrzymac swoją gospodarkę i w tym zakresie się rozwijać -mam sporo terenu,na którym mogłabym rozpoczać swoją działalność -nie brak też budynków,które możnaby poddać jakiejś renowacji czy rozbudowie -jest oczywiście przygotowany kapitał finansowy,który ma mi w tym pomóc Coż w takiej sytuacji moge zrobić? Kto może mi podsunąć pomysly?Moje pomysły: -myślalam o czyms na wzor gospodarstwa agroturystycznego ale okolice (północno-wschodnia lubelszczyzna) raczej nie są zbyt atrakcyjnym terenem ale ja wierzę,że wystarczy dobry pomysl,chęci i wytrwalosc,by nawet z najnudniejszego miejsca uczynic niezwykle ciekawy rejon turystyczny lub spedzania wolnego czasu. Bradzo pilnie prosze o rady,wskazówki lub po prostu pomysly:) Liczę na Was:)
Temat forum ciekawy. zdumiewa mnie tylko ilość postów offtopic (dla niewtajemniczonych : "od czapy").