|
Portfel inwestycyjny |
Portfel inwestycyjny
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ GPW
‹ GPW - Giełda Papierów Wartościowych
Autor
Wiadomość
Witam, chciałbym prosić bardziej doświadczonych kolegów z forum o porady dotyczące konstrukcji portfela. Kilka słów o sobie. Giełdą interesuję się od około roku, na bieżąco śledzę informacje gospodarcze, czytam literaturę oraz czasopisma fachowe. Ponadto studiuję Inżynierię finansową. Portfel ma charakteryzować się niskim ryzykiem, a oczekiwane RRSO to min. 20%. Co doradzilibyście mi wiedząc, że dysponuję w chwili obecnej 3 000 zł oraz w kolejnych miesiącach mam zamiar inwestować 600-800 zł. Myślałem o obligacjach korporacyjnych, akcjach defensywnych oraz dochodowych, produktach strukturyzowanych z ochroną kapitału i ekspozycją na akcje. A może w czasie dużej zmienności warto zastanowić się nad inwestycjami alternatywnymi (np.wino). Jak Wy uważacie?
Witam,