|
Praca na Wakacje |
Praca na Wakacje
Biznes Forum
‹ Praca
‹ Oferty Pracy
‹ Szukam pracy
Autor
Wiadomość
Szukam pracy najlepiej za granicą w okresie letnim, tzn. maj-wrzesień. mam 20 lat i studiuję zaocznie. Proszę o kontakt: sysunia33@o2.pl
Szukam pracy na wakacje, najlepiej jeden miesiąc lipiec. Mam w czerwcu będę miał 18 lat. Mieszkam 30km od Chełma (lubelskie). W razie potrzeby mogę przez ten miesiąc zamieszkać gdzieś bliżej. Szukam ofert z całej Polski
Witam
Mam 15 lat (skończe za 2 miesiące) i szukam pracy na wakacje. Praktycznie w każdej kategori. Mieszkam ok. 30 km. od Łowicza. Pozdrawiam
Witam,
czekają mnie teraz 4 miesiące laby. Nie chce kolejny raz przeleżeć tego na kanapie. Mam klika opcji: 1. Poszukać jakieś roboty i teraz takiej, gdzie po prostu będę coś robił czy takiej jaką lubię np. przedstawiciel handlowy, kierowca..., a może wysłać swoje CV do firm z takiej branży gdzie wiąże swoją przyszłość i postawić na zdobywanie doświadczenia. 2. Poświęcić się całkowicie pracy i pracować na 2 etaty 3. Rozkręcać własną firmę (pomysł jest i w sumie już mam otworzoną działalność gospodarczą), tylko co jak skończy się wolny czas 4. Rano pracować, a popołudniu zająć się firmą 5. Może na okres letni warto uderzyć w tzw. biznes sezonowy??? Zaznaczę może, że jestem z 3miasta bo to ma znaczenie dla niektórych podpunktów. Z góry dzięki za pomoc
Witam Serdecznie.
Mam na imię Błażej. Mam 19 lat. Niedługo kończy się rok szkolny, więc postanowiłem poszukać pracy na okres wakacyjny. Jestem obecnie uczniem klasy III Technikum Elektrycznego w ZSP w Zdunach (woj. wielkopolskie). Mieszkam w Miliczu (woj. dolnośląskie). Posiadam prawo jazdy kat. B oraz własny samochód. Potrafię dobrze obsługiwać komputer oraz pakiet Office. Jestem komunikatywny.