Witam!
Od pewnego czasu przeglądam forum niestety nic konkretnego jeszcze nie znalazłem (wszystko przemysł spożywczy, internet albo sklepy) co mnie nie interesuje.
Wpadłem wspólnie z kuzynem na całkiem przyszłościowy pomysł, jego okres świetności to prawdopodobnie 10-25 lat może nawet więcej. Ten okres nie jest wyssany z palca tylko informacje z różnych źródeł plus dedukcja.
Otóż:
I Projekt
Jestem studentem 2 roku (kier. Transport) Mój kuzyn 5 rok (Edukacja Techniczno Informatyczna) Dodatkowo 2 kontakty w Kólln i Helerhof Niemcy ( mam nadzieje ze będzie dało się je wykorzystać)
Posiadamy dwie działki budowlane o wymiarach 130x15 i 130x30 w miejscowościach 5-10 tys. mieszkańców. Nowo postawione domy rosną jak grzyby po deszczu. Działki 15km od Katowic i 25km od Tychów naszym celem jest wkroczyć w dziecinę całkiem rozwojową. Chcemy otworzyć firmę produkującą artykuły budowlane głównie pustaki jak również dachówkę i wszystko co z tym związane. Początkowo myślimy nad wzięciem (bezpiecznego) kredytu + własny wkład finansowy. Produkcję chcemy zacząć na mniejszą skalę i z czasem rozwijać zakład.
II Rynek zbytu
Od dobrych kilku lat gro młodych i ambitnych ludzi wyjechało za granicę zarabiać prawdziwe pieniądze i co mnie w tym interesuje znaczna większość chce powrócić do Polski po pewnym czasie, gdyż niewątpliwie życie na obczyźnie im nie odpowiada na dłuższy okres czasu. Co za tym idzie? Będą budować swoje domy, otwierać firmy, zakładać rodziny, wszystko wiąże się z budownictwem.
Z wiadomości i innych mediów pewnie słyszeliście ze zaczyna brakować, brakuje, lub tez są niezwykle drogie materiały budowlane, słyszałem od znajomego ze taniej sprowadzić ze Słowacji niż kupić w Polsce.
Inna sprawa, na pierwszy rzut oka pomimo niskich zarobków, społeczeństwo polskie jest coraz bogatsze, inwestorów, bogaczy również nie brakuje. Nie zapominajmy o Euro 2012 które rozsławi Polska turystykę (również związek z budownictwem)
III Biznes Forum