To moj pierwszy post na forum wiec witam wszystkich serdecznie.
jestem 23 letnim studentem ekonomii, pracuje w banku, ale powaznie rozwazam zalozenie wlasnej dzialalnosci.
Wpadlem na moim zdaniem dosyc ciekawy pomysl na biznes, a mianowicie na produkcje makiet prawdziwych miast, takich jak NY, Londyn, Paryz, Berlin itp. w formie tzw. kitów, czyli zestawów do samodzielnego składania. Produkt mial by byc przeznaczony dla dzieci od lat 10+ oraz dla doroslych, glownie mezczyzn z zylka inzyniera. W moim zamysle makieta miala by wygladac w ten sposob, ze wiernie odwzorowywala by centra wielkich miast, tam, gdzie ulokowane sa najbardziej znane budynki, ktore staly sie ich symbolem. Cala linia produktow jednego miasta skladala by sie z platformy, ktora przedstawiala by uklad ulic np. Nowego Jorku z miejscami na poszczegolne budynki i budowle. Glowna czescia projektu byly by budynki do samodzielnego skladania. Budynek w postaci zestawu skladal by sie ze wstepnie przygotowanych czesci, ale takich, aby nie odbierac uzytkownikowi radosci ze skladania go, czyli pierw montowana byla by konstrukcja nosna budynku, nastepnie elewacja, urzadzenie wnetrza itd. Budynki byly by podswietlane, a sciany otwierane, aby umozliwic dostep do wnetrz. Wszytko bylo by zrobione z materialow odpowiadajacych oryginalowi (np. szklo, aluminium w przypadku nowoczesnych biurowcow) w skali takiej, aby najwysze drapacze chmur mierzyly ok. 1 m - 1,5 m wysokosci. Bez watpienia byla by to duza zabawka. Mozliwy byl by takze zakup pojedynczego budynku. Uklad ulic bylby tylko dla tych,ktorzy byli by zainteresowani stworzeniem makiety centrum miasta. Dokupowalo by sie pojedyncze budynki.