|
Promocja poprzez kreowanie wydarzeń |
|
Strona główna forum
‹ Twoja firma
‹ Marketing i Reklama
Autor
Wiadomość
Jestem chyba jednym z najmłodszych użytkowników forum, mam 23 lata, mimo to od 5 lat pracuję w branży artystycznej, sam studiuję malarstwo i wystawiam w galeriach w Polsce i Europie. Zorganizowałem około 100 koncertów, wystaw, targów sztuki itd... Obecnie razem z przyjacielem ( specjalistą od tworzenia różnych struktur on-line) i koleżanką ( studentka zarządzania na Politechnice) rozpoczynamy działalnośc w zakresie eventu. Problem jest taki, że przedsiębiorcy często nieufnie patrzą na naszą firmę , biorąc pod uwagę nasz młody wiek. My jesteśmy przekonani o naszym profesjonalnym przygotowaniu i doświadczeniu. Jak można zdobyc Wasze zaufanie Panie i Panowie ze świata biznesu :) ?
Wiek w firmie kreującej wizerunek? Chyba że jest to produkt nastawiony dla ludzi starszych bo kto jak kto ale młody dla młodego zazwyczaj dobrze doradza.
Podstawą jest doświadczenie, ale w tym wieku wszystko przed Tobą. Nie wymagaj, by w tym wieku decydenci dużych firm traktowali Cię jak rówieśników. Nie wiń jednakże przedsiębiorców, tylko popatrz w metrykę Twojej firmy. Oni nie znają Twojej firmy, nie mają rekomendacji. No cóż, nad reklamą musisz jeszcze popracować, ale wykaż trochę skromności, bo w tym wieku wie się zwykle niewiele.
Wcale nie jesteś najmłodszy :-)
Więcej wiary w siebie - ja, jak miałem 21 lat zostałem radnym w Radzie Miejskiej. Unikaj stwierdzeń w stylu "jesteśmy młodzi, ale..." samo słowo "ALE" kojarzy się negatywnie, bo w słuchaczu/czytelniku wzbudza obawę że jednak coś jest nie tak. Mając na koncie 100 wydarzeń wystarczy zrobić wypasioną prezentację/filmik/www i klient sam będzie wiedział że rozmawia z profesjonalistami.
dziekuję za slowa poparcia, lecz z jednej strony jest namowa do skromności, z drugiej do wzmożenia reklamy, to się chyba gryzie :) ? Jeśli chodzi o prezentacje, to filmik z naszych imprez jest nawet na you tube, więc każdy może go obejrzec.