|
Proszę o rady dla początkujących |
Proszę o rady dla początkujących
Biznes Forum
‹ GPW
‹ GPW - Giełda Papierów Wartościowych
Autor
Wiadomość
Tu chciałabym podyskutować o giełdzie ale między laikami i zawodowcami Dopiero się uczę i dlatego mam kilka pytań Miło mi będzie jak ktoś by mi pomógł i odpisał na nurtujące mnie pytania i oczywiście jak ktos inny ma pytania niech tez zadaj Wiec zaczynam
Mam pytanie jestem początkująca na forum i na giełdzie również. Lecz mam nadzieję , że wszystkiego się szybko nauczę I mam tu do wszystkich takie skromne pytanie może ktoś zechce mi to wytłumaczyć krok po kroku. 1. Kupiłam akcji 1000 np. po 1 zl teraz one wzrosły i Kurs odn otwrty jest 1,20 cos tam w procentach w górę idzie ale chodzi mi o tabelkę [T] kurs ostatni i tu jest 1,22 Ja rozumiem ze musze teraz wystawiać za mniej tak?? A jak to teraz wystawiać nap ze sprzedam akcje po 1,25 co mam zrobić może ktoś mi dokładnie to wytłumaczyć czekam na odpowiedź i z góry dziękuję
Nie wiem o co dokładnie chodzi z tą tabelką ale myślę że chodzi Ci o zakres wahań kursu w ciągu dnia sesyjnego tj. cena otwarcia, maksymalna, minimalna i zamknięcia. Więc 1,22 oznacza cenę ustaloną podczas podczas zamknięcia rynku (fixingu zamknięcia) o godzinie 16.20.