Witam wszystkich serdecznie.
Mam 20 i jestem studentem 1 roku Akademi Morskiej.
Mam pewien pomysł na biznes ale potrzebuje pomocy..
Przejżałem całe forum i nie znalazłem ani jednego podobnego postu :)
Mieszkam na wsi w pobliżu mnie znajduje sie miasteczko ok 50 tys mieszkancow.
Przejdźmy do szczególow.Naprzeciwko mnie znajduje sie świeżo otwarty zakład weterynarii.Wpadłem na pomysł aby otworzyć psi salon usługi były by związane konkretnie ze strzyżeniem psów. W pobliżu 100km znajduja ją sie może 3 takie salony.
Problem polega na tym czy miał bym tak naprawde klijentow.Gdzie mugł bym sie zareklamować ? i wogóle jak oceniacie moje szanse. Dowiedziałem sie że są dotacje z urzędu pracy dla bezrobotnych na tego typu kursy o ktorym przeczytałem w Metro.
Poniżej artykuł ktory mnie motywuje do działania. Proszę o jakieś podpowiedzi
Metro - poniedziałek 3 grudnia 2006: "BIZNES W PSICH LOKACH".
Urzędy pracy finansują bezrobotnym kursy na spawaczy, tokarzy, frezerów... ale także na psich fryzjerów! Z takim zawodem można zarobić nawet 5 tys. zł miesięcznie.