|
Pytanie o kredyt.... |
|
Strona główna forum
‹ Banki, lokaty, kredyty, dotacje z UE
‹ Kredyty
Autor
Wiadomość
Witam serdecznie,jestem w trakcie budowy pensjonatu nad morzem,aktualnie nie mam problemow ze srodkami finansowymi,ale dobrze wiedziec za wczasu.Jakie warunki nalezy spelnic aby otrzymac kredyt w wysokosci ok. 800 000 zl?Wklad wlasny ok. 50 %,dochody czerpie z dzialanosci gospodarczej.Jako zabezpieczenie hipoteka na nieruchomosc.Wiem ,ze to troche ogolnikowo,ale jestem zielony jesli chodzi o sprawy kredytow.Prosze wiec o wasze pytania,z checia podam wiecej szczegolow.Pozdrawiam
Witam
Najlepiej zrobisz pytając o to w banku :) Musisz mieć zdolność kredytową, czyli Twój dochód z działalności gosp. minus aktualne zobowiązania (kredyty, karty) minus koszty utrzymania Ciebie i Twojej rodziny, domu, samochodu itp. (wskaźniki liczone w zależności od banku). Zdolność jest różna w zależności od Banku -to że gdzieś jej nie masz, nie znaczy że nie będziesz miał w innym;poza tym dla tzw. "dobrych klientów" - wysokie dochody, częste kredyty, banki idą na rękę i ustalają preferencyjne warunki kredytowania. Przypuszczam że najłatwiej będzie Ci uzyskać kredyt w banku w którym masz rachunek (pod warunkiem że Twoja historia klienta jest w porządku, nie masz zaległości, negatywnego Bik-u, itd.) Pozdrawiam
Podstawowy problem to dobranie odpowiedniego banku.
Druga sprawa - zastanów się czy nie lepiej wziąść kredyt teraz (na dokończenie budowy) niż potem na cele ogólne - jest spora różnica w warunkach Trzecia rzecz - deklarujesz pensjonat - więc podpadasz pod kredyt inwestycyjny do 15 lat, a nie do np. 30-u. Pamiętaj o tym. To tak skrótowo
Z grubsza jest taka jak napisała koleżanka powyżej. Proponuję Ci jednak udać się do doradców expandera lub open finance w celu wybrania odpowiedniego kredytu. Tam przedstawią najkorzystniejszą ofertę spośród wszystkich banków.