|
Restauracja, bar oraz deancing |
Restauracja, bar oraz deancing
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam, posta kieruje do osób, które najlepiej są zorientowane w temacie niż ja.Prosiłbym jesli można o rozsądne rady i podpowiedzi. Mieszkam w mieście liczącym sobie 50tyś. mieszkańców. Restauracji, pizzerii itd bez ukrywania jest sporo. Marze jednak o otwarciu swojego lokalu już od ponad 4lat. Nie wiem czy warto, ponieważ juz cos z tego typu jest niestety u mnie w mieście:(ale myśle że potrafiłbym zachęcić odpowiednio ludzi do odwiedzin. Pisze akurat teraz bo zwolnił się jeden lokal, który mógłbym wynająć.Jedyny szkopuł tkwi w tym że jakieś 50 metrów od tego lokalu jest lokal konkurencji, i to taki na 6+. Z zawodu jestem kierowcą, obecnie bez pracy. Mam 180tyś zł. w tym kredyt na samochody dostawcze zaciągnięty w banku. Z tego pomysłu narazie zrezygnowałem bo pojawiło się ciekawe miejsce do wynajęcia i myśle żeby coś takiego tam zrobić. Zawsze o tym marzyłem. Dawniej w tym lokalu znajdowła się pizzeria, która została przeniesiona w inne miejsce bardziej w centrum, na przeciwko lokalu jest spoory parking i w dodatku zadaszony.Co o tym sądzicie.
My o tym sądzimy jak o każdym innym biznesie ;).Za mało szczegółów.Czy w innych lokalach można się pobawić?,czy lokal spełnia twoje wymagania?,czy wystarczy Ci funduszy?Jak mógłbyś się zareklamować i kogo przyciągnąć do dyskoteki ?.Odpowiedz na te pytania (to jest właśnie biznes plan)