|
Rozbiórka i sprzedaż cześci do skuterów |
Rozbiórka i sprzedaż cześci do skuterów
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam wszystkich, przez dość długi okres zastanawiam się nad rozpoczęciem działalności, przemyślałem już wiele możliwości ale dostałem dwie propozycje pierwsza to kupno uszkodzonych skuterów i motocykli, rozbiórka i sprzedaż cześć tylko w serwisach internetowych typu: Allegro, Ebay a druga to na poczatku pielęgnacja ogrodów i tak myślę czy nie ruszyć z obydwoma lub jedna rozpocząć na czarno
A robiłeś kalkulacje tego ? Nie znam się na tym za bardzo ale wydaje mi się, ze nikt nie sprzeda ci pojazdu z którego części są jeszcze dobre taniej niż sam mógłby te części sprzedać. Zwłaszcza, ze 1 ślady każdy w większym lub mniejszym stopniu sma naprawia i grzebie przy nich.
Poza tym wtedy byś musiał normalny auto złom zakładać by smary nie szły w ziemię a do tego juz jest coś więcej potrzebne bo odpowiednia lokalizacja i pozwolenia.
tu w grę nie wchodzi kupno od osób prywatnych tylko od firm sprowadzających taki sprzęt z ubezpieczalni i po wypadkach ja bym to brał w ilościach 10-20 sztuk
jak chcesz wejsc w biznes z czesciami skuterów to zabezpiecz gotówkę i kup zimą a sprzedawaj latem ja bym to traktował jako dodatek bo to jest sezonówka i cały rok z tego nie ujedziesz.
to dobry biznes ale trzeba pomyslec nad tym bardziej.