|
Roznoszenie ulotek |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Wlasciwie nie wiem od czego zaczac. Wpadl mi do glowy taki pomysl, aby w moim nie za duzym miescie stworzyc firme, w ktorej pracowaliby normalnie ludzie rozdajacy ulotki lub rozwieszajacy je po domach na zlecenia stale od innych firm. Firma taka kierowalaby jedna badz dwie osoby, ktore zajmowalyby sie zdobywaniem kolejnych zlecen, kolporterow ulotek i reklam. oraz sprawdzaniem ich pracy. Wszystko to po to, aby firmy, ktore chca sie dobrze rozreklamowac nie musialy we wlasnym zakresie szukac ucziciwych kolporterow, a potem dodatkowo ich jeszcze sprawdzac. Mysle, ze to jest generalny zamysl. Nie wiem tylko, co powinnam dalej zrobic. Jak obejsc sie z prawem, zalozyc firme, jakiego rodzaju sa to swiadczenia czy tam uslugi itp. Pomozecie? Jestem w tym calkowicie zielona, dlatego tez prosze o pomoc oraz opinie na ten temat.
przejdz sie do urzedu miasta/gminy i zapytaj jak ladnie poprosisz to ci powiedza co i jak wybrac.
Nie wiem czy sie to jeszcze kalkuluje bo wydaje mi sie, ze na polskim rynku z taka firma bedzie ciezko sie wybic. Moze janpierw przespaceruj sie po firmach czy by ich taka usluga interesowala (czy miala bys klientow). Poczatkowo mozesz podpisywac umowe/zlecenie z takimi firmami (jezeli bedzie malo zlecen) - ominiesz duzch kosztow ZUSu nawet jesli nie mialas zarejestrowanej wczesniej dzialalnosci i mozesz skorzystac z tej zniszki szkoda by ja bylo marnowac jesli interes by nie wypalil...
wprawdzie nie wiem z jak dużego miasta piszesz i jakie masz warunki w tym temacie na lokalnym rynku, ale faktycznie takich firm jest już masa więc raczej trudno będzie stworzyć kolejna, powiem tak: im większe miasto, tym mniejsza szansa na powodzenie, bo każde nawet średnie miasto jest już opanowane przez conajmniej kilka takich firm