|
Sala weselna- podpowiedzi, sugestie |
Sala weselna- podpowiedzi, sugestie
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Po godzinach
‹ Towarzyskie, czyli o wszystkim i o niczym
Autor
Wiadomość
Witam Wszytskich, moja imię to Tereska, mam 21 lat i dostałam propozycję zostania wspólnikiem planowanego Domu Weselnego.Jestem równocześnie studentką trzeciego i zarazem ostatniego roku turystyki i rekreacji więc tym bardziej oferta pracy jest w moich kategoriach zainteresowania.W przyszłości chciałabym się "obracać"właśnie w takim biznesie. Mój problem polega na tym iż... moim 'wspólnikiem' miałby być mój Wujek,bardzo oddany pracy i sumienny właściciel wyciągu i pracownik prywatnej firmy i pomimo tego chciałby jeszcze zająć się właśnie salą weselną.Budynek jak i sala w nim jako tako już stoją, jeśli bym się zdecydowała na współpracę należałoby zająć się wykończeniem sali,wyposażeniem wszytskich pomieszczeń i rzecz najważniejsza-wystrój. Myśle że z tym bym sobie poradziła bo to byłoby moim obowiązkiem w tej współpracy.Natomiast wspomniany problem to kuchnia i jej lokalizacja bo znajdowałaby się niestety na parterze a sala na pierwszym piętrze i nie ma bezpośredniego przejścia między tymi pomieszczeniami.Sala miałaby gościć ok 150 osób w malowniczej okolicy. Kwestia kapitału-mamy nadzieje że zmieścimy się w 150 tys złotych z czego:wykończenie samej sali,stoły,krzesła,sztućce,talerze,reklama(marketing),drobniejsze elementy dekoracyjne... Co o tym sądzicie,jakie jest Wasze zdanie??? Jeśli chodzi o kwestie analizy rynku musze stwierdzić że zapotrzebowanie na tego typu inwestycje jest i to spore,oczywiście oprócz wesel organizowane byłyby również inne imprezy okolicznościowe.Nadal się waham czy zdecydować się na "pomoc" przy pisaniu pracy licencjackiej a z drugiej strony musze przyznać że interesuje mnie taki biznes... licze na Wasze opinie i sugestie:) pozdrawiam serdecznie, jestem chętna do rozmów i konwersacji:)
Witam wszystkich,