|
Siedzę i siedzę, myślę i myślę czego naprawdę mi brak... |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Ogólnie o biznesie
Autor
Wiadomość
Witam!!! Mam problem-dla mnie urasta on do rangi wulkanu...Otóż znalazłam sie w fatalnej sytuacji-mieszkanie dzielę z rodzicami a jestem już osobą zamężna i nie muszę chyba dalej tłumaczyć. Dlatego szukam każdego sposobu by otworzyć jakiś biznes i zacząć zarabiać pieniądze. Jakieś tam warunki mam-jestem młoda, studiuję ekonomię, mieszkam w mieście turystycznym w Karkonoszach tylko...No właśnie to"tylko" jest najgorsze-bowiem "tylko" brakuje mi pomysłu jaki biznes mogłabym otworzyć. Dodam może, że chęci mam ogromne i jak widać-motywację!!! Mąż mój również jest osobą stosunkowo młodą i ma duże doświadczenie w branży hotelerskiej! Na odpowiedż czekam Z NIECIERPLIWOŚCIĄ!!! Pozdrawiam;)
a jak wygląda Twój kapitał na początek ??
Brakuje mi podstawowoych informacji czyli jakej wielkosci jest ta miejscowoc, zmaznosc mieszkancow, liczba turystow, atrakce czy wazniejsze punkty turystyczne w okolicy, jakie masz inne umiejetnosci oprocz ekonomii (Ty i Twoj Maz) no oczywiscie kapital.
A pozneij cos pomyslimy :]
Witam ponownie:)
Kapitał poczatkowy wynosi 10 000 zł Miasto o którym wspominałam to Karpacz( http://www.karpacz.pl ) Właściwie wiekszość mieszkańców "żyje" dzięki turystyce i tak się zastanawiam czy może nie wymyslić jakiejś alternatywy...Większym ośrodkiem jest Jelenia Góra( http://www.jelonka.com lub http://www.jelenia.pl ) , znajdujaca sie ok 20 km od Karpacza. Nie jest więc tak nagorzej;) A co do umiejetności to hmmm-myślę, że poradziłabym sobie z wieloma rzeczami;) Pozdrawiam;)
A moze zostan przewodnikiem? chyba trzeba rpzejsc jakis kurs czy cos ale to moze byc calkiem ciekwe zajecie :]