|
Sklep i serwis komputerowy |
Sklep i serwis komputerowy
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam chce otworzyc sklep i serwis komputerowy ale nie wiem jakie sa aspekty prawne w przypadku serwisu.
Aspekty prawne? Jeżeli pytasz o wymagane kwalifikacje to nie ma żadnych aspektów prawnych innych niż w przypadku jakiegokolwiek innego biznesu.
to znaczy. Przychodzi do mnie klijent z zepsutym windowsem i chce zebym mu przeinstalowal system i teraz czy ja moge mu zainstalowac swoja kopie czy nie. Czy sa jakies specjalne licencje na windowsa itp. generalnie jestem zielony w tej brany
No co ty, chory jesteś?? Pewnie, że nie możesz mu zainstalować! Chyba, że jego własny program albo na czarno.
1) Czy warto jest zabierać sie za biznes, o którym nie ma się zielonego pojęcia???!!!! Przykładowo ktoś przyjdzie się Ciebie zapytać nawet o coś prostego a Ty nie będziesz umiał odpowiedzieć na pytanie. To ja już drugi raz do Ciebie bym nie poszedł.
Dla przykładu podam, że mi zespsuł się komputer, dokładnie spalił się zasilacz, wystarczyło wymienić na nowy i po kłopocie. Taka naprawa trwa 30 minut. Gość do któego zaniosłem trzymał kompa przez 2 tygodnie i to nie naprawił, bo nie wiedział co jest zepsute. A wymienił tylko wiatrak, bo był zakurzony, ale dobry. ;) Jeżeli masz tak samo naprawiać to szybko zamkniesz firmę.
A kto powiedzial ze nie mam o tym zielonego pojecia. Mam!!! chodzi mi tylko o strone prawna takiego biznesu. Od ponad roku robie wszystkim znajomym i nie tylko komputery lacznie ze skladaniem wiec pomyslalem ze zaloze firme na poczatek juz kilku klijentow mam:) wiec kto wie moze wypali. Do tej pory poprostu instalowalem znajomym swoja kopie windowsa ale to byli znajomi!!!
Powiesisz informację że instalujesz oprogramowanie które jest własnością klienta i tyle teorii na ten temat.
No to sorki bo chyba źle zrozumiałem Twoją wypowiedź.