|
Sklep kosmetyczny |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Mam malo oryginalny pomysl poprostu sklepik z kosmetykami malutki malym lokalem w dobrych cenach produkty zarowno z niskiej polki jak i sredniej i troche wysokiej, jak by wypalilo to mysle o otworzeniu dwoch trzech takich sklepikow dlatego moje pytanie jak ktos ma jakiekolwiek doswiadczenie w tym biznesie na co uwazac ile na inwestycje potrzebuje co jak sie je poprostu szukalem lokali w krakowie malych 10 do 15 metrow koszt okolo zaley od lokalizacji od 500 do 1500 zl miesiecnie czekam na podpowiedzi dzieki z groy narazie :)
Witam
Nie znam się na tej branży, ale pisząc jako konsument sugerowałabym dobre rozpoznanie rynku. W mieście w którym jest kilka Rossmanów, M1, Plaza, CH Zakopianka, Tesco itd może być trudno. Ja np. wszystkie rzeczy z niższej półki kupuję w Rossmanie, ze średniej (Vichy, La Rosse) w aptece, a z wysokiej (jak mnie stać :mrgreen: ) przez znajomych pracujących w sklepach kosmetycznych. (mają mnóstwo giftów od firm) i raczej nie ma takiej siły, żebym zmieniła przyzwyczajenia i zaczęła kupować w niedużym sklepiku osiedlowym. Poza tym - jakim cudem chcesz zmieścić sklepik kosmetyczny na 15 m2??? Rimmel Ci wstawi regał reklamowy i klient się już nie zmieści... Ale to tylko IMHO Pozdrawiam