|
sklep odzieżowy - opłaty |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam! Chciałabym otworzyć niewielki sklep odzieżowy w mieście 150 tys mieszkańców, jestem studentką zaoczną, chciałam się dowiedzieć jakie opłaty comiesięczne musiałabym regulować z ZUS-em itd, czy w związku z tym że otwieram działalność poraz pierwszy są jakies niższe opłaty, jestem zielona w tych sprawach proszę o pomoc,chcę wiedzieć czy mi się w ogole opłaca otwierać taki interes, zaznaczam że pracowałabym z moim chłopakiem i nie zatrudniała dodatkowych osób. z góry dzięki pozdrawiam
Oczywiście, że się opłaca. Branża odzieżowa daje tak wysokie marże jak żadna inna. Oczywiście najpierw trzeba zrobić rozeznanie z jakim towarem warto wejść. O sukcesie, bądź jego braku w przypadku tej branży decydują 4 czynniki, każdy tak samo ważny: 1. Lokalizacja. 2. Towar. 3. Merchandising (czyli sposób ekspozycji, oświetlenie, plakaty, meble, manekiny). 4. Obsługa Klienta. [/list]
a czy mógłby ktoś mi odpowiedzieć na drugie moje pytanie tzn odnosnie opłat comiesięcznych do ZUS itp???:D
ZUS tzw mały około 300,00 zł.miesięcznie
o co chodzi z tym Zus-em tzw małym ??
Przedsiębiorcy,którzy nie prowadzili DG lub od ostatniej minęło 60 m-cy płacą ulgowy ZUS przez dwa lata.W tym roku podstawa do ubezpieczeń społecznych to 280,80 zł.w przyszłym będzie to 337,80.Druga składka to ubezpieczenie zdrowotne,podstawa zmienia się co trzy miesiące.Na dziś jest to 3109,46 i 9% z tej podstawy
Przepraszam podstawa do zdrowotnej to 2109,46.Społeczną liczymy
19,52% ubezp.emerytalne 10,00% ubezp.rentowe 1,80% ubezp.wypadkowe 2,45% ubezp.chorobowe Pozdrawiam
czyli opłacam w sumie dwie składki co miesiąc zdrowotną i społeczną i to wszystko z opłat co miesięcznych???
Płacisz jeszcze podatek dochodowy,jeśli wyjdzie ci dochód.Nie wiem czy przystąpisz do vatu?
o co chodzi z tym przystąpieniem do vat??przepraszam ja dopiero w tych sprawach raczkuje:)proszę o wyrozumiałość:D