Witam
Nazywam się Michał, z wykształcenia jestem technikiem informatykiem. Pracuję sobie spokojnie za tą polską wypłatę i nie do końca mi się to podoba. Od jakiegoś czasu myślę o otworzeniu własnego biznesu. Nie mam o tym bladego pojęcia, lecz już jakiś czas kąbinuję i chciałbym poznać opinie osób które już coś o własnym biznesie wiedzą.
Poczytałem forum i wiem już że muszę mieć pomysł i wkład.
Pomysł już mam, oto on:
Sklep sportowo-turystyczny ( szeroka gama produktów, od przyżądów przez odżywki i kosmetyki pielęgnacyjne po sprzęt turystyczny i ciuchy sportowe ).
Szeroka gama produktów, ponieważ miasteczko w którym mieszkam jest małe ( 6 tys. miesz. ) i raczej biedne. Dlatego chcę by moja oferta była skierowana do jak największej grupy odbiorców, tak więc:
- Mężczyźni - Sport, turystyka, firmowe sportowe ubrania i buty, odżywki ( takie na siłownię ), kosmetyki pielęgnacyjne
- Kobiety - Sport, sprzęt fitness, ubrania sportowe i buty, kosmetyki pielęgnacyjne
- Osoby starsze - Kosmetyki pielęgnacyjne
- Dzieci - Sport, turystyka, zabawki sportowe, ubrania i ochraniacze itp.
Plan na przyszłość: mała sala siłownia/fitness, ew. jakaś grota solna
PS. dlaczego właśnie to ?
- 0 konkurencji ! ( WOW )
- ogromna moda na zdrowie dziś !
- tanie produkty ( mało pieniędzy na rynku niestety, z telewizorami nie wejdę )
Ciekaw jestem bardzo, co sądzicie o tym pomyśle, za wszelką krytykę z góry dziękuję !
------------------------------------------------------------------------------------------
Ale mam jeden duży problem :-(. Nie mam wkładu finansowego.
Jestem osobą cierpliwą, i mogę spokojnie przez najbliższy rok zbierać kasę, ale zarabiam naprawdę słabo i jak przez rok uzbieram 5 tys. zł to max :-(.
Wydaje mi się, że mój pomysł jest drogą inwestycją, nie chcę zaczynać od kilku produkótw na półce, gdyż w małym miasteczku szybko rozejdzie się fama, że nic u mnie nie ma i to zdanie może pozostać u ludzi przez baaardzo długi czas. Potrzebuję więc dużej gotówki na start.