|
Sklep z panelami podłogowymi. |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Cześć! Nie wiem czy ten temat był już kiedyś poruszany. Od dłuższego czasu myślę nad założeniem działalności. może trochę się boję..przede wszystkim, że zupełnie nie wypali. Jestem "biednym studentem" więc pieniędzy wiele nie mam. Zastanawiam się nad założeniem lokalnego sklepu z panelami podłogowymi z montażem gratis oczywiście. Początkowo byłby to sklep internetowy, gdzie szczegóły uzgadniałbym w domu klienta. Później może jakiś sklep w mieście. Uważacie, że to się może opłacić? Ile trzeba mieć kasy na początek? jak się dogadać z producentami? Dopiero zaczynam się rozglądać więc moja wiedza jeszcze nie jest duża w tej kwestii. Dziękuję za wszelką pomoc i ocenę! Pozdrawiam!
Napisz w jakiej miejscowości chciałbyś to otworzyć ... ile ma mieszkańców .... Na początek na sucho radziłbym "prześledzić rynek" czyli zobaczyć ile hurtowni czy producentów jest w polsce ... jakie są koszta pozyskania paneli ... i zobaczyć jak ceny kształtują się w sklepach ... prześledź też rynek w okolicy .. czy jest duża konkurencja czy też mała ... i pisząc biznes plan czy robiąc sobie "jakąś rozpiske" weź pod uwage czy chciałbyś na bieżąco zaopatrywać się w panele czy je poprostu magazynować ... :) Myślę, że chociaż w jakimś stopniu pomogłem ..
Pozdrawiam Cestro
ja bym proponował od razu sklep w realu nawet jak by miał byc na końcu miasta