|
Skup akumulatorów |
Skup akumulatorów
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Myślałem o otwarciu skupu akumulatorów. tylko nie wiem czy to by sie opłacało i w jakich ilosciach to sie odsprzedaje i kto to by odemnie odkupował.jestem narazie zielony :)
po tych pytaniach to przyznam Ci rację - zielony :P
na skupach złomu dają 1,60 zł za kilogram aku. raczej niewypał pomysł ;)
czekaj czekaj ale mi chodzi o akumulatory np. za 1zł za kg a sprzedawac wiadomo drożej.
według mnie to dobry pomysł na dopełnienie w skupu złomu
moze ktos sie orientuje jak wyglada transport i import akumulatorów z zagranicy?
mam doscie do ok.20 ton akumulatorow miesiecznie,tylko nie wiem jak je przewiesc. czy potrzebne sa jakies zezwoleni czy mozna to przewiesc normalnym autem???
Panowie jesli chcecie sprzedac stare akumulatory to jest numer do goscia ktory je skupuje . 1,40 za 1kg numer 667-818-460 wszystkie ilosci jest z Lublina.
Jeżeli chodzi o zużyte akumulatory to chyba jest jakiś przepis nakładający obowiazek na sprzedawców nowych akumulatorów aby przy sprzedaży zarządac stary aku od kupującego, bądź też nałożyc jakąś opłate recyklingowa. Nie wiem czy to jest tak dokładnie jak piszę ale napewno jest cos w tym prawdy także skup samych akumulatorów to raczej niewypał. Macie racje że taki skup można prowadzic przy okazji skupu zlomu badz tez innych materiałów do recyklingu.
Do transportu akumulatorów trzeba mieć ADR. Do jakich akumulatorów masz dojście- samochodowe czy trakcja? I w jakiej cenie. Mam dobre miejsce zbytu w Polsce. Do autora postu: kto sprzeda Ci za 1 zł/kg, jak w pierwszym lepszym skupie złomu dostaje 150% tego. Interes nie ma racji bytu, chybaże w dużych ilościach ze stałego źródła.
Przeczytaj również posty podobne do tematu "Skup akumulatorów": - Śluby Warszawa M 20 lub skup akumulatorów oraz katalizatorów - Recykling Akumulatorów - Regeneracja akumulatorów - Szukam dostawcy akumulatorów - recykling akumulatorów,baterii itp