|
Sprzątanie po trupach... nie śmiejcie się |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
jestem z wykształcenia chemikiem i wiem jakich srodków trzeba uzywać aby zneutralizować smród po nieboszczykach. co myślicie o takiej firmie świadczącej takie usługi jak sprzatanie domów, lokali po np jakis morderstwach, samobójstwach itp. Jak wiadomo taki smród jest nie do zniesienia i wielu ludzi opuszcza takie miejsce zamieszkania na dłuższy czas chociaż i tak nie idzie tak łatwo tego przewietrzyć. Czy jest mozliwe abym nawiązał kontakt z powiedzmy komendą główną policji w np. kilku województwach i oni by np do nas dzwonili że tu i tu np. było jakies morderstwo i trzeba posprzątaći my jedziemy na miejsce i robimy co trzeba. Co o tym myślicie?
Myśle ze w przyszlosci mógłbyś rozszerzyć działalnośc i współpracowac z mordercami w celu pozbywania sie zwłok, oczywiście chodzi mi tu o rozpuszczenie zwłok w kwasie.
W Polsce ten rynek jest już raczej zaklepany z tego co wiem to pracownicy takich firm zarabiają naprawdę konkretne pieniądze ale większość nie wytrzymuje dłużej niż rok mój kolega pracował w takiej firmie mieli chyba podpisaną umowę z KGP
Pruszków odnawia struktury mafijne więc jak się z nimi dogadasz to na pewno będziesz miał co robić ;)
Interes jest oplacalny i warty zainteresowania ale jak juz kolega napisal nie latwo bedzie sie wbic.
podobno w USA są takie firmy. Zarabiaja niemałe pieniądze było o tym kiedyś w którymś tam numerze CKMu. podobno czasami nawet miasto płaci takim firmom aby zlikwidować uciążliwy zapach ponieważ sąsiadom przeszkadza. Niby w Polsce konkurencju dużej zresztą niewiem czy takowej przypadkiem wogóle jeszcze niema.