Witajcie serdecznie Forumowicze.
Przed chwilą do Was dołączyłem, ponieważ do tej pory miałem możliwość tylko czytać o czym piszecie i dlaczego, natomiast chciałbym również sam się nieco powypowiadać i podopytywać. Tak więc miło mi bardzo że do Was dołączam, nazywam się Wojtek :)
Jestem stosunkowo młodą osobą, a stety lub nie stanąłem przed (jak na razie) dużym problemem... Muszę zarejestrować własną działalność gospodarczą.
Na dzień dzisiejszy mam skończonych dopiero 19 lat, studiuję zaocznie, pracowałem w wydawnictwie, na stanowisku grafika komputerowego. Z tamtej pracy zrezygnowałem z powodów niewypłacalności firmy... postanowiłem, że będę robił coś innego, coś co robiło się u mnie w rodzinie, wiec w całkowicie obce tereny nie idę.
Aktualnie chodze jeszcze na kurs agenta ubezpieczeniowego, starając się podpisanie umów z największą na świecie ubezpieczeniową firmą. Kurs kończę w grudniu, wtedy zdaję egzamin KNFu, który jest wazny przez pół roku. Agentem może zostać osoba prowadząca działalność gospodarczą, więc mniej więcej do czerwca 2009 będe musiał taką działalność zarejestrować.
Wychodzac na przód własnych oczekiwań, planuję zarejestrować nie tylko pośrednictwo ubezpieczeniowe, bo uważam, że ograniczanie własnej osobowości jest bardzo złudne i do niczego dobrego nie prowadzi... Planuję zarejestrować również usługi agencji reklamowej tj.
- projektowanie i rozwijanie stron internetowych
- projektowanie grafiki dtp
- usługi hostingowe
a ponadto chciałbym mieć możliwość prowadzenia sklepu internetowego... kto wie co to będzie za jakiś czas...
Czytam Wasze forum już od jakiegoś czasu, wiele się tu dowiedziałem, ale wciąż niewiele wiem, pomimo tego, iż wspieram się również Góglami :)
Wiem już jakie PKD muszę wpisać, wiem też gdzie iść i co zrobić żeby działalność zarejestrować.
Nie wiem jednak jak to wygląda technicznie przy rejestracji usług agencji reklamowej oraz co dla mnie jest w zasadzie na start najważniejsze - w jaki sposób uzyskać jakiekolwiek dotacje...