|
Szkółka krzewów ozdobnych |
Szkółka krzewów ozdobnych
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam jestem młodym rolnikiem, posiadam 10ha ziemi i prawie 3ha lasu. mam 2 budynki gospodarcze: jeden o powierzchni ok 140m2 + poddasze, a drugi to mórowana wiata o pow. ok 200m2. chciałbym zainwestowac w szkółke krzewów ozdobnych, a moze rowniez sadzonki lesne.Myslałem takze zeby do tego projektowac ogrody. Chcialbym pozniej rozwijac to wszystko w kierunku agroturystyki zeby w pelni wykorzystac posiadana ziemie.Myslalem takze o torze dla quadow + pole do paint ball'a. na jednej działce pod lasem mam takze małe bajorko gdyby je powiekszyc to byloby tam calkiem spore jeziorko a ziemia z tego powiekszania bylaby wykorzystana do budowy toru dla quadów.w kolo jeziorka male domki letniskowe dla ewentualnych gosci.w miejscowosci w ktorej mieszkam sa same lasy wiec tereny przyciagaja turystów. w kolo cisza i spokojna rekreacja. Oczywiscie licze na dotacje z wszelkich zródel z jakich tylko mozna cos wyciagnąc. UE, UP kredyty itp itd. Mam troche wlasnych pieniedzy.Co Wy na to? jak myslicie .moze sie udac?
hehe widze ze nikt nie ma zdania na ten temat:) MOze podlapaliscie i juz otwieracie taka szkółke? I konkurencje mi robicie...hehe ;)
Jedyne co moge napisac, to fajna sprawa... naprawde... studenci z uniwersytetu przyrodniczego beda mieli wielkie checi na podjecie pracy u Ciebie, sa naprawde odpowiednio wykwalifikowani, a ofert pracy w ich kierunku brak... zgarnij tych najlepszych i zdobadz renome :-)
Ja juz o tym myslałem ... mam ziemię i spróbuje swoich sił :) Macie może jakieś kontakty na Hurtownie z nasionami itp ??