Witam
Jestem kobietą mam 37lat, mieszkam w Częstochowie , z zawodu jestem nauczycielem języka polskiego, poszukuję obecnie pracy w różnych dziedzinach, jestem otwarta na różnego rodzaju wyzwania.
Pozdrawiam
|
Szukam Pracy, kobieta 37 lat |
Szukam Pracy, kobieta 37 lat
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Praca
‹ Oferty Pracy
Autor
Wiadomość
Witam
Jestem kobietą mam 37lat, mieszkam w Częstochowie , z zawodu jestem nauczycielem języka polskiego, poszukuję obecnie pracy w różnych dziedzinach, jestem otwarta na różnego rodzaju wyzwania. Pozdrawiam
korepetycje?
Pracujesz jako nauczycielka, czy jesteś bezrobotna?
Jeżeli 1 opcja to szykuj się, już niedługo twój czas wolny skończy się. Skończy się siedzenie po kilka godzin w szkole zamiast jak NORMALNI pracownicy po 8 h i więcej. Jeżeli 2 opcja to szukaj innego zawodu. Idzie niż demograficzny, szkół będzie ubywać, nauczycieli też.
Nauczyciel j. Polskiego akurat nie ma za bardzo wolnego czasu. sprawdzanie zeszytow kartkówek itp.
Co innego innych przedmiotów.