|
Tanie usługi prawne |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Franchising, franczyza
Autor
Wiadomość
Czy ktoś z was prowadzi lub zamierza kancelarie tanich usług prawnych firmy Omega? Sama nie jestem prawnikiem, ale wiem że i takie osoby mogą ubiegać się o tą franczyzę...Tyle że moje pytanie brzmi na ile jest opłacalny taki interes, i czy warto o tym myśleć...Dziękuję za wszelkie sugestie z góry.
Witaj Kasiu,
również intersuję się współpracą z tą firmą - mam już rozmowę telefoniczną za sobą. Tylko, podobnie jak ty, nie zrobiłem rozeznania rynku w tej branży. Będę bardzo zobowiązany gdyby udało Ci się uzyskać jakieś info na temat - niekoniecznie na forum :) Mają chłopaki ciekawą ofertę :) Pozdrawiam
Witaj:)
Niestety ale nadal za dużo nie wiem..., też z nimi rozmawiałam i nawet wysłali mi pewne wiadomości o prowadzeniu tej franczyzy, ale niestety nic więcej nie dowiedziałam się niż z ich stronki internetowej. Pan powiedział, że jak coś więcej się chcę dowiedzieć to zaprasza mnie na rozmowę. Jest jeszcze firma Krislex- ale tam chcą kosmiczną sumę za franczyzę- około 150.000. Zastanawia mnie popyt na tego typu usługi, gdyż wiadome jest że jest większa szansa na to że mgr. prawa który nie ma takiej wiedzy i doświadczenia jak radca prawny może popełnić błąd i obawiam się że ludzie też mogą mieć takie zdanie....i mniej chętniej korzystać z tanich usług...Niestety nie mam żadnego znajomego prawnika- a szkoda- bo zrobiłabym rekonesans:):) Pozdrawiam
a czy jesteś pewna ze nawet magister prawa ale bez aplikacji moze prowadzic kancelarie porad prawnych ?
kto jak kto , ale magister prawa powien wiedziec ze to kryminał słowo kryminał uzyłem w przenosni ,słowo przekręt byłoby własciwsze wiem ,adwokat by powiedział ze miniecie sie z prawem
Wyszło takie prawo że mgr. prawa może dawać porady prawne, z resztą kancelarie tanich usług prawnych zatrudniają tylko mgr. prawa i aplikantów...to nie mój wymysł:) Pozdrawiam
słyszałem o tym prawie