|
Telefon na firmę a koszty? |
|
Strona główna forum
‹ Twoja firma
‹ Firma
Autor
Wiadomość
Czy mogę wliczyć w koszty telefon komórkowy na abonament, który jest zarejestrowany na mnie (właściciela firmy) a nie na firmę?
Tak.
witam.jestem zielony w temacie ale czy moglby mi ktos zyczlywy potwierdzic jezeli kupie telefon komorkowy na firme albo na mnie tz.osobe na ktora jest firma a to chyba jest to samo to czy zeczywiscie moge to odliczyc od podatku? i czy sam telefon czy tez i rachunki za ten telefon?bardzo prosze o odpowiedz bo to jest dla mnie bardzo wazne bo bede musilal czesto dzwonic.aha moja firma to jednoosobowa dzialanosc -istalacje elektryczne kod PKD 45.31.A .dziekuje z gory za odpowiedz :-)
Nie, żartujemy sobie tutaj na forum. Skoro piszemy że można to można. Tylko Ty wiesz, czy będzie to koszt uzyskania przychodu czy nie.
a moge miec dwa telefony na firme? Firma jest jednoosobowa
Czy moge miec dwa etelefony i jak przyjdzie kontrola i zapytaja sie gdzie ten drugi to powiem ze ma kolega? :P Czy jest to az tak sprawdzane. I jak by sie potoczyla sytlacja gdyby kolega pomagal w dzialalnosci ale zarabiam tylko ja jest cos takiego mozliwe i przejdzie takie cos?
Możesz mieć 73 telefony, 12 faxów, 7 drukarek, 14 laptopów, 2 tresowane delfiny i 1,5 samochodu jeśli będziesz w stanie wykazać, że tyle tego potrzebujesz do prowadzenia firmy.
Mateusz, muszę pomyśleć w jakie koszty wrzucić u siebie te dwa delfiny :))))
Pozdro