|
Bilety lotnicze do USA przez internet |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam jestem laikiem jeśli chodzi o biznes internetowy, dlatego kieruje tu zapytanie, chciałbym otworzyć serwis za pośrednictwem, którego mógłbym sprzedawać bilety lotnicze (chodzi mi głownie o bilety lotnicze do USA i kanady – gdyż obecnie prowadzę firmę, której działalność ściśle związana jest z tymi państwami). Zainteresowała mnie ostatnia umowa miedzy KE a rządem USA „otwarte niebo” czy cos takiego, chodzi o liberalizację przelotów nad oceanem, pojawia się tu pewna szansa na działanie. Jednak znając realia amerykańskie wiem, że przewoźnicy z USA będą sprzedawać rezerwację za pośrednictwem Internetu (przez pośredników). Dlatego chciałem pare groszy zainwestować w taki serwis. Jednak zaczęły się schody jeśli chodzi o nazwę domeny – wszystko prawie porezerwowane, skontaktowałem się nawet z osobą, która ma domenę taniebiletyusa.pl i com jednak powiedziała mi, że raczej nie na sprzedaż chyba, że zapłacę za nią 90.000 (według mnie trochę za dużo mimo potencjalnego zysku jaki można czerpać z tych serwisów), dzisiaj zobaczyłem na allegro domenę biletyusa.pl – jednak nigdy nie dokonywałem transakcji za pomocą aukcji internetowych, a z drugiej strony porównując cenę do wcześniejszych jest dość atrakcyjna – zastanawiam nie czy to nie jest tylko jakiś przekręt (może fakt, że nie jestem już najmłodszy wiekiem sprawia, że nie mam zaufania do dokonywania takich transakcji). Co Wy sądzicie o takim pomyśle na biznes i czy warto kupić tą domenę (a może ktoś podrzuci mi jakiś inny pomysł na nazwę tylko jakąś prostą do wypozycjonowania??). Prosiłbym o pare rad osób zajmujących się podobnym interesem ?? Pozdrawiam
Odkupujac od kogos domene trzeba dokonac "cesji praw"