|
Sklep muzyczny |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam. Mieszkam w mieście gdzie jest ponad 40 tyś mieszkańców. Ostatnio myślę o otworzeniu sklepu muzycznego. Miałby to byś sklep w którym były by nie tylko artykuły i sprzęt muzyczny ale też różnego rodzaju koszulki (np. dla długowłosych metali). Sam jestem muzykiem więc znam się trochę na sprzęcie. Proszę o jakieś rady. Z góry dziękuje
Czy ktoś może się wypowiedzieć na ten temat??
Witaj. Przeglądam forum i trafiłem na Twoje pytanie. Nie mam doświadczenia w biznesie, jestem tu nowym użytkownikiem, ale nasunęło mi się pewne spostrzeżenie dotyczące pomysłu na sklep muzyczny, bo sam bardzo interesuję się muzyką, choć do muzyka mi daleko.