|
Torby Ekologiczne |
Torby Ekologiczne
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam zakupiłam materiał na torby ekologiczne chce je sama szyć z zawodu jestem krawcową, a obecnie prowadzę działalnośc handlową kiosk i chciałam sprzedawać te torby w kiosku i nie tylko na rynku, giełdzie. Czy ma sens ogłośić iż przyjmę reklamę na te torby i we własnym zakresie sitodrukiem zrobię wizytówke czy loggo danej firmy. Czy to może się udać proszę o podpowiedź gdzie można zamieścić taką reklamę???? Będe ogromnie wdzięczna za wszelką podpowiedź
Witam zakupiłam materiał na torby ekologicze bardzo dobże sie sprzedają jestem krawcową ale prowadzę własny kiosk i sprzedaje na rynku. Chiałam sprubować dać ogłoszenie aby sprzedać miejsce na reklame na tych tobach i zrobić sitodrukiem loggo czy wizytówke na nich. Czy to ma sens, gdzie się ogłościć i gdzie szukac klienta. Prosze o podpowiedź. Pozdrawiam Karina
sprzedaje torby gospodarcze od 18 lat chetnie kupie od pani po rozsądnej cenie zaznaczam że torby eko przy ilości 1000szt są po 1zł 50gr ale mam inna propozycje handlową odbiore każdą ilość toreb z wigolenu, też mocne a zna je każdy. Po dobrej cenie szczegóły na tel 603323922 lub innego materiału ale to już podczas rozmowy.
Dziękuje za propozyje handlową właśnie ten material który zakupiłam i mam szyc to wigofil równiez biorę pod uwagę bawełniane i surówki . Napewno się odezwe
prosze zobaczyś materiał ze Stradomia z częstochowy interesują mnie na już konkretne ilości z tego mayteriału moge podać wzory jakie szybko się sprzedają i całą technologie obróbki i szycia W tym temacie jestem fachowcem znam rynek i możliwości mogę służyć radą i wszelkimi informacjami ale odpłatnie.