|
Wielki problem ze szkołą |
Wielki problem ze szkołą
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Po godzinach
‹ Towarzyskie, czyli o wszystkim i o niczym
Autor
Wiadomość
Witam.Piszę tutaj temat ponieważ jestem ostatnio rozdarty. jestem w 2 klasie w technikum na profilu informatycznym. Ostatnio bardzo duzo myślałem bo gdy rok temu wybierałem szkołe bardze duże znaczenie na wybór mieli rodzice. Mówili żeby iśc do technikum dla pewności zawodu i potem moze studia. Mam dylemat ponieważ ucze sie bardzo dobrze i mogłem isc gdzie chciałem. Niedawno wychowawca powiedział nam że nam będzie znaleśc najtrudniej prace, elektrycy czy elektronicy będą mieli łatwiej. Chciałbym wiedziec czy to prawda? Jak wygląda rynek pracy? Czy jest praca dla informatyków ze średnim wykształceniem? I zastanawiam się czy nie przeniesc się na inny profil(chociaz najbardziej mnie interesuje informatyka,programowanie) albo do ogólniaka na mat-fiz bo planuje studia techniczne. Prosze o jakieś wskazówki i wypowiedź kogoś kto ma pojęcie...
Nic nie zmieniaj! W tej chwili informatycy to najbardziej poszukiwani pracownicy, przebierają w ofertach i zarabiaja bardzo duże pieniądze, zarówno w Polsce i jak i w Europie. Jestes na świetnym kierunku.. Poszukaj w necie to zobaczysz jak się zabijaja o dobrych informatyków i programistów.
o ile po technikum można byc/jest się dobrym inforamtykiem lub programistą, to po co studiować? żeby być precyzyjnym, uważam, że profil mat fiz może ci bardzo pomóc na studiach, natomiast szkoły profilowane na zawód wręcz utrudniają droge do wyższego wykształcenia. pozdrawiam
Miło mi to słyszec. Poza tym że chodze do technikum sam ucze się rozszerzonej matematyki kilkanascie godzin tygodniowo żeby zdac rozszerzenie z matematyki. Myślicie że z opanowanym perfekto językiem C++ dam rade znaleśc prace po technikum? Pomijając to że i tak chce isc na studia
Szkoły profilowane? Masz na mysli technika? czy licea profilowane?