|
Winiarnia |
Winiarnia
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam wszystkich, mam nowy pomysł i chciałbym usłyszeć wasze opinie. Chciałbym otworzyć sklep z winami. Mam do dyspozycji lokal 140m2 w dużym centrum handlowym na terenie Wałbrzycha. Z tym, że ten lokal chciałbym podzielić i zrobić coś jeszcze. Na sam sklep w winem chciałbym przeznaczyć jakieś 50m2 i resztę pod inna działalność. Mogę mieć wyłączność na importowane wino z Hiszpanii, sam będę jego importerem, jest to dość drogie wino i takie właśnie chciałbym tam sprzedawać. Wiecie aura luksusu i wszystko najwyższej jakości. Co do reszty sklepu mam kilka pomysłów, ale na razie chcę się skupić na winach. Mam środki na działalność, więc z tym nie będzie problemu. Co myślicie o takim interesie?
Spożycie wina (tego lepszego oczywiście) rośnie w Polsce z roku na rok. Sam jestem amatorem tego rodzaju trunku i w moim mieście (35tys) oraz w miastach na obrzeżnych (nawet 100tys) nie ma takiego sklepu i muszę się zaopatrywać w sklepach z alkoholem, gdzie z reguły mają najpopularniejsze wina. Marzy mi się sklep z winami, gdzie mógłby ktoś mi doradzić do czego dane wino będzie dobre, jak pić a może da spróbować?
Jestem z Mołdawii, mamy też dobre wino.Będziesz zainteresowany pisz nadejda@go2.pl
Pozdrawiam
Witam,