Patanie proste - jak założyć zakład fryzjerski - mam koleżankę fryzjerkę - myśli o własnym interesie, a ja mam 10 tyś.
Ale nie wiem czy nie pcham się w bagno - jakie są opłaty - podatki - co za co? Jestem zielony w tym temacie - zupełnie.
Pozdro.
|
Zakład fryzjerski - jak założyć? |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Patanie proste - jak założyć zakład fryzjerski - mam koleżankę fryzjerkę - myśli o własnym interesie, a ja mam 10 tyś.
Ale nie wiem czy nie pcham się w bagno - jakie są opłaty - podatki - co za co? Jestem zielony w tym temacie - zupełnie. Pozdro.
a co potrzeba na taki interes.....
lokal najwaznieszy (dobre miejsce na taki punkt)....koszta rozne.... wyposazenie.....najdrozszy pozadny fotel a razcej fotele, nozyczki, maszynki, umywalki, szafki, lustra itp pierdoly...koszt rozny nawet te 10 tys moze braknac ... zalozmy ze wyposazysz je za ok 5-7 tys oplaty.....prad, woda, czynsz, dg (jak pierwszy raz zmiescisz sie w ok 350 zl m-nie) jakas reklama ok 500zl podatki.... na ryczalcie powinienes byc gdyz raczej nieprzekroczysz progu ok 10k euro rocznie... ale teraz najwazniejsze musisz sobie zadac pytanie czy ekonomicznie bedzie mialo twoje przedsiewziecie sens...tzn.....ile mieszkancow dookola....jaki punkt.... co z konkurencja....czy kolezanka sobie poradzi i czy bedzie sie wywiazywala ze swojej pracy dobrze, b dobrze, przecietnie.... coz wiecej....jka cos to jeszcze dopowiem na razie tyle pzdr M
dobry lokal kosztuje duuuzo pieniazkow... niekoniecznie 350zl miesiecznie.
jezeli chodzi o zaklad fryzjerski to w moim miescie jest facet ktory ma kanciape na 11 pietrze w wiezowcu i zapisy na miesiac do przodu, a jest salon w centrum i nie ma klientow. opinia najwazniejsza. dla bogatych klientek musi byc w centrum, full wypas, ale w malym miescie nie przejdzie, w malym miescie ludzie musza myslec ze salon jest tani. musi byc wiec czysto i przyjemnie, ale bez luxusow.