|
Zerknijcie i oceńcie czy mam szanse dostać kase:) |
|
Strona główna forum
‹ Banki, lokaty, kredyty, dotacje z UE
‹ Dotacje
Autor
Wiadomość
Witam :) przeczytałem już chyba całe to forum ale postanowiłem napisać bo widzę ze odpowiadacie to liczę ze i mi pomożecie . Mianowicie mój tato założył działalność gospodarczą w 1990 roku na podkarpaciu kolo krosna stolarnie i specjalizuje sie w robieniu schodów drewnianych 4 lata temu wyrejestrował ja i przeszedł na krus a sam jeździ za granice i skrobnie cos na boku i mam pytanie bo chce wznowić działalność zamówień ma na pół roku i właśnie chciałem sie zapytać bo ta firma będzie na krusie chyba ze dostał by wiecej to na zus ewentualnie może postawić firmę na mnie jestem studentem studiów dziennych ale do rzeczy pasowałoby unowocześnić zakład a sprzęt elektronarzędzia + maszyny stolarskie używane jakby chciał kupić wychodzą coś na 40tys żeby stać sie profesjonalistą bo na razie to robi na własnoręcznie robionym sprzęcie ale schody wychodzą super czy widzicie gdzieś kasę na te środki ???? bo ja nie no to trudno dalej będzie dłubał bo to jeszcze mało opłacalny interes mało jeszcze zostaje , oraz zastanawialiśmy sie czy gdzieś przy tej okazji nie można by było dostać z uni kredytu na mercedesa sprintera do tej działalności tak żeby pół było dofinansowane inaczej to szkoda sie bawić w takie klocki. Jakby ktoś mógł pomóc nawet napisać gdzie szukać i co jest realne to dziękuję z góry . pozdrawiam
Witam.
Po pierwsze, to zacznij używać znaków interpunkcyjnych, bo nie da się za bardzo zrozumieć co napisałeś i co dokładnie chodzi. Jeżeli chcesz rozpocząć dzialalność, to w następnym roku będziesz mógł starać się o 40 000 zł z PO Kapitał Ludzki. Jeżeli firma funkcjonuje na terenie wiejskim, to odsyłam do strony http://biznes.onet.pl/5,1441148,prasa.html Jeżeli chcesz unowocześnić funkcjonujący zakład, to informacji szukaj w Regionalnym Programie Operacyjnyjnym dla Twojego województwa.